23948sdkhjf

Struktør-kampagne giver poter

Byggeriets Uddannelser forventer stærkt øget interesse for struktøruddannelsen på baggrund af vellykket kampagne
Struktørfaget kan så småt begynde at mærke effekten af en kampagne, som blev skudt i gang i august og skal køre i halvandet år målrettet de unge i alderen 15-20 år.

- Søgningen til grundforløbet er svagt stigende, men den største effekt har man endnu til gode.

Det siger uddannelseskonsulent John Hvass fra Byggeriets Uddannelser til Licitationen-Byggeriets Dagblad.

- Vi skal nok ind i det nye år, før vi virkelig kan se den store effekt. Vi tror, at kampagnen kan aflæses i forårets og sommerens optag på uddannelsen, siger han.

Kampagnen, der især kører digitalt og på de sociale medier, har betydet, at erhvervsskolerne efterspørger brochurer og messemateriale.

Kampagnen gør bl.a. brug af en struktørreklamefilm fra 2009. Fem ugers offensiv på forskellige hjemmesider har generet 180.000 visninger, hvoraf 64 procent har set videoen til ende

tøtte
Kommenter artiklen
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.065