23948sdkhjf

Callcenter i udkantsdanmark fejrer 2 års fødselsdag

Pronto Callcenter hjælper en lang række virksomheder med at få taget telefonen, når de selv er optaget
Den 14. maj 2012 åbnede Pronto Callcenter i Stege for linjerne.

Tre damer uden relevant uddannelse åbnede en virksomhed, i udkantsDanmark og så endda i krisetider.

- Her 2 år efter går det forrygende, lyder det fra direktør Mette Monty

Staben er i mellemtiden blevet udvidet med to ekstra medarbejdere, så vi nu er 5 i alt, og i slutningen af december 2013 flyttede Pronto Callcenter til nye og større lokaler.

- Når sådan et projekt skal lykkes, så kræver der først og fremmest et godt produkt og nogle gode stabile medarbejdere, understreger Mette Monty.

Pronto Callcenter hjælper en lang række virksomheder med at få taget telefonen når de selv er optaget. Et mistet opkald kan være dyrt. Det kan betyde en mistet ordre, og for f.eks.en håndværker kan det betyde en mistet indtjening på flere hundrede tusinde kr. Til gengæld er det nemt, og billigt, at sikre sig imod dette, og det er der flere og flere virksomheder der har fået øjnene op for.

Kunderne hos Pronto Callcenter er mange og forskellige. Det er alt lige fra små håndværksvirksomheder, over behandlere, advokater, arkitekter, webshops, IT-konsulenter, reklamebureauer, rengøringsselskaber til anlægsgartnere, auktionshus, cateringfirmaer, kontorhotel og mange flere.

- Det har været vanskeligt at nå hertil siger direktør Mette Monty Koor.

- Vores største udfordring har været, at vores produkt er ukendt for de fleste, men efterhånden som det rygtes, at vi kan hjælpe med at øge indtjeningen og serviceniveauet i virksomheden samtidig med at vi giver vores kunder ro til deres arbejde, så hjælper det på kundetilgangen.

Hos Pronto Callcenter er vi glade for, og stolte over, at det er gået så godt. Vi har selv lavet alt fra bunden, lige fra at finde den rigtige software, udarbejdelsen og opsætningen af hjemmesiden til markedsføring og hvervelsen af nye kunder.

Nogle gange handler det måske også mest om at turde, og det gjorde vi hos Pronto Callcenter!, understreger Mette Monty.

tøtte
Kommenter artiklen
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.08