One-stop-shopping: Vinduesproducent klar med branddør
Vinduesproducenten Outline Vinduer har en klar strategi om at kunne tilbyde trælaster, byggemarkeder og disses kunder, håndværkerne, et one-stop-shopping-koncept. Det vil sige, at de skal kunne købe alle dør- og vinduesprodukter ét sted for at spare så meget tid som muligt. Som led i den strategi udvider vinduesvirksomheden nu sit sortiment endnu en gang – denne gang med en branddør.
Det skriver vinduesproducenten i en pressemeddelelse.
Outline Vinduer har tidligere af flere omgange udvidet sortimentet med foldedøre, dreje/kip-elementer og senest dobbelte hæveskydedøre.
- Lønkroner er noget af det dyreste i forhold til at få en forretning til at hænge sammen, og derfor er det en fordel for både trælaster, byggemarkeder og håndværkere, at de kan spare tid i materialebestillingen ved kun at skulle gå til én leverandør og bestille på én platform. Samtidig kan håndværkerne komme hurtigere i gang på byggepladsen, da de ikke skal vente på, at vinduer og døre bliver leveret på forskellige tidspunkter – i stedet får de én dato, hvor samtlige materialer bliver leveret, og de kan på den måde langt bedre planlægge deres tid, forklarer salgschef Claus Petersen Koch fra Outline Vinduer.
- Med lanceringen af en branddør i vores sortiment har vi taget endnu et skridt i den rigtige retning mod at blive en totalleverandør. Vi har frem til nu ikke haft branddøre som en del af vores sortiment, og det skal vi have, hvis vi ønsker at kunne tilbyde vores kunder at kunne købe det hele samlet hos os, siger Claus Petersen Koch.