Gør sig klar til at dække hele landet
Forfølger ambitionen om at blive landsdækkende. Ny online salgs- og marketingschef skal være med til at bane vejen
Adm. direktør Mads Andreasen (tv) og online salgs- og marketingchef Rasmus Dahl Petersen. (Foto: Klaus Tøttrup)
Og det stopper ikke her.
- Vi har en klar ambition om at blive landsdækkende. Det er det vi arbejder hen i mod. Vi har en skalérbar forretningsmodel, som er velegnet til at blive rullet ud i takt med markedsefterspørgslen, forklarer adm. direktør, stifter og indehaver af Badmodul A/S, Mads Andreasen. Han forventer at skulle etablere mellem 300 og 400 badeværelser i år. Ordrebogen er godt polstret og 40 dedikerede medarbejdere er klar til at opfylde ambitionerne.
Skaber tryghed og tillid
Badmodul har sat etablering af badeværelser i såvel boligejendomme som parcelhuse i system, så kunden blot behøver at henvender sig ét sted for at få klaret alle de opgaver og faglige discipliner som er involveret i indretning af et badeværelse
- Det koncept fortsætter vi med at finjustere, så vi kan give den bedste kvalitet til den rigtige pris. Men frem for alt så gælder det i forhold til kunderne, at vi yder ærlig rådgivning og har løbende kommunikation med dem under processen, understreger Mads Andreasen.
- Når man bygger 3-400 badeværelser om året, så har man også 3-400 forskellige bygherrer. Det er kun de færreste af dem, der har indsigt i en byggeproces. Derfor gælder det for os om at gøre dem trygge og skabe tillid til, at vi kan varetage opgaven for dem. For langt de fleste er en investering i 100.000 kroners klassen blandt de største investeringer i deres liv. Det skal vi tage alvorligt, fastslår Mads Andreasen.
Digital fokus
Badmodul.dk har fra starten fokuseret på de digitale platforme, herunder især de sociale medier, som den primære markedsføringskanel.
Og nu sættes der yderligere turbo på den del af forretningen. En af de dygtige sælgere i virksomheden, Rasmus Dahl Petersen, er således netop udnævnt til online salgs- og marketingchef. Han skal blandt andet strømline virksomhedens digitale platforme. Dels for at få flere kunder i butikken – men såmænd også for at tiltrække flere, dygtige medarbejdere.
- Udover færdige badeværelser og godt håndværk, sælger vi jo sikkerhed og tryghed. Det signal vil vi gerne forstærke blandt andet med video af vores arbejdsprocesser og interviews med kunderne, forklarer Rasmus Dahl Petersen. Han er 23 år, uddannet tømrere og har før han kom til Badmodul.dk for 15 måneder siden, været selvstændig tømrermester.
- Vi vil også supplere prisberegneren på vores hjemmeside med en funktion, så kunderne selv kan slå stregerne til indretning af deres badeværelse. På den måde kan vi hurtigt indgå en kvalificeret dialog med kunden, så vi kan opfylde hans eller hendes ønsker, som netop de har tænkt det.
Samtidig arbejder vi på at implementere en chat-funktion, så kunderne får endnu hurtigere tilbagemelding på deres henvendelser og spørgsmål, siger Rasmus Dahl Petersen og tilføjer, at der også skal kigges på målrettet,
geografisk markedsføring.
Selvom Mads Andreasen på mange måder er en beskeden mand, så er han ikke bange for at være firstmover.
- Mange af de ting vi har gennemført er blevet kopieret af andre virksomheder. Sådan er det, og det viser jo bare, at vi har ramt noget rigtigt. Men vi må ikke sidde på hænderne. Derfor er det vigtigt, at vi selv tager initiativ til hele tiden at være lidt foran. Og det skal Rasmus være med til fremover, siger Mads Andreasen.