23948sdkhjf

Optimera i Odense vil charme sine kunder

Efter en tid, hvor Optimera i Odense har døjet med at overholde sine leveringsaftaler, har grossistforretningen i Odense kæmpet for sit image.

"Vi er startet på en frisk. Det er ikke nogen hemmelighed, at vi har kæmpet med at overholde det aftalte, og derfor har vi gennemført en lang række tiltag for at kunne levere den bedste kundeservice", siger Christian Nissen, forretningschef i Optimera Odense.

Det har blandt andet betydet nye medarbejdere, som ifølge Christian Nissen har stor kundeforståelse, En ny afdeling til murere er under opbygning, og sortimentet udvides med flere lagervarer.

Og det er kun starten, lover Christian Nissen. Hans mål er at fordoble omsætningen. Blandt andet ved at tilpasse åbningstiderne bedre til kundernes behov. Det vil ske efter sommerferien.

"Odense er en stor en by, men selvom kundegrundlaget er til stede, er der ingen garanti for, at håndværkerne lægger vejen forbi Optimera. Vi skal være en attraktiv samarbejdspartner, og det mener jeg, vi er i dag", siger han.
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.198