23948sdkhjf

Kampagnesites skal sælge erhvervsejendomme

Hjemmesider, hvor potentielle lejere kan komme rundt i alle kroge af en ledig ejendom, er den nyeste service for lejere på udkig efter nye lokaler
Erhvervsejendommen A.C. Meyers Vænge 9 ligger direkte ud til vandet i Teglværkshavnen. Ud over den fine beliggenhed i Sydhavnen tæt på S-tog og motorvej kan ejendommen også fremvise flot arkitektur og en spændende historie som hovedkvarter for bl.a. DONG. 15.731 kvadratmeter kvalitetsbyggeri i minimalistisk design med atriumgårde, indbygget højteknologi og fitness samt stor synlighed.

Men hvad der førhen ville blive revet væk på en eftermiddag, kræver nu større indsats fra udlejerne. Det er nemlig ikke længere nok for udlejere af erhvervsejendomme at kunne præsentere attraktive ejendomme til rimelige priser. Konkurrencen på ejendomsmarkedet fører nu til nye services for kunderne.

For at finde det rette lejemål behøver kunderne i første omgang ikke længere bevæge sig på besigtigelse rundt om i byen. De kan blot besøge et kampagnesite.

Tænk alternativt

- Markedet for erhvervslejemål er udfordret i disse år, fortæller kunde- og udlejningschef Kirstine Sand fra ATP Ejendomme. "Derfor er det nødvendigt at tænke alternativt, når vi skal tiltrække potentielle kunder til ledige erhvervslejemål i vores portefølje.

- Vi har udvidet paletten og supplerer de klassiske avisannoncer og bannere i bybilledet med kundearrangementer, nye kampagnesites, video på YouTube og mobil-sites, som man kan komme til via QR-koder i annoncer og bannere. Vores kampagnesite om A.C. Meyers Vænge 9 – det hedder www.acmv.dk – er et eksempel på det stykke ekstra, vi går for vores potentielle kunder, forklarer Kirstine Sand.

Her kan man bl.a. se fotos fra det meste af ejendommen, fra omgivelserne og læse om de planer og resultater, som Københavns Kommune har for området i Sydhavnen.

tøtte
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.078