23948sdkhjf

Optimera ny hovedsponsor for Landsfinalerne

Byggecenterkæden Optimera har indgået en sponsoraftale med Dansk Ride Forbund og bliver ny hovedsponsor for Landsfinalerne. Med sponsoratet ønsker Optimera at støtte op om breddesporten og samtidigt udbrede kendskabet til kæden i ridesportsverdenen.
Fremover vil Optimeras sort/røde logo pryde spring ved en lang række stævner under Dansk Ride Forbund. Som officiel hovedsponsor for Landsfinalerne - Dansk Ride Forbunds flagskib inden for breddesporten – bliver Optimera en synlig partner ved både de tre store landsfinalestævner og de mange regionsstævner, som samler ryttere og tilskuere over hele landet året rundt.

- Netop bredden og den lokale forankring har været vigtige faktorer for vores beslutning om at træde ind som hovedsponsor for Landsfinalerne. Det ligger godt i tråd med vores egen målsætning om at være til for alle, både den lille håndværker og den store entreprenørvirksomhed, siger Christian Agger, e-handels og marketingdirektør i Optimera.

Christian Agger lægger ikke skjul på, at sponsoratet også åbner en dør til en attraktiv målgruppe for byggecenterkæden – de mange rideklubber, som står over for større eller mindre renoveringsopgaver som følge af nye regler for hestehold.

- Rideklubberne bruger meget træ, til både stalde, folde, spring osv. Vi har en interesse i at udbrede kendskabet i klubberne til Optimera og muligheden for at handle online hos os. Det betyder jo, at rideklubber over hele landet uanset beliggenhed kan købe deres træ ind uden at skulle afsted til et byggemarked, siger Christian Agger og fortæller, at Optimera er ved at lægge sidste hånd på et specifikt sortiment til rideklubberne, som får deres egen fane i Optimeras online butik.

I Dansk Ride Forbund er man glade for at have Optimera ombord.

- Vi er rigtig glade for, at Optimera har valgt at støtte så stærkt op om bredden og Landsfinalerne. Bredden udgør langt den største del af dansk ridesport, og det er også fra bredden, at eliten skabes. Derfor er det rigtig glædeligt at få en sponsor, der ønsker at målrette sin støtte til bredden, siger Lars Moss, sponsorchef i Dansk Ride Forbund.

tøtte
Kommenter artiklen
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.125