23948sdkhjf

Tømrere tænder på kontaktannonce fra Junckers

En ny hvervekampagne fra Junckers A/S, udformet som en kontaktannonce, har haft stor succes med at tiltrække tømrere og gulvlæggere landet over. Mere end 100 gulvlæggere tilbydes en ekstra uddannelse og et Junckers-certifikat, så de kan dokumentere, at de er eksperter på lægning af massive Junckers-gulve
Det er noget nemmere at købe et gulv, end at lægge det. Ræsonnementet er indlysende og har derfor fået den danske gulvproducent Junckers A/S til at indlede et nyt initiativ, der skal gøre det nemmere for forbrugerne at få deres nyindkøbte gulve lagt ordentligt. Derfor er Junckers A/S midt i en hvervekampagne, hvor man med 'kontaktannoncer' forsøger at tiltrække tømrere og gulvlæggere over hele landet. De bliver uddannet og certificeret i gulvlægning af Junckers gulve.

Gulvlæggerne bliver dermed synlige over for forbrugerne, der får nemmere ved at få lagt deres gulv ordentligt – og desuden får hele 20 års garanti på selve gulvet.

Hvervekampagnen hedder Junckers for Life og startede i januar. Den har ifølge Junckers allerede være en succes.

- Der har været stor interesse for kampagnen, og vi har fået langt over 100 henvendelser. Når vi har fundet vores nye samarbejdspartnere, begynder vi et uddannelsesforløb, der færdiggøres i foråret. Derefter linker vi til dem direkte på vores hjemmeside, så det bliver nemt for vores kunder at finde en gulvlægger, der kan lægge deres Junckers-gulv, siger marketingchef Kim Maretti.

tøtte
Kommenter artiklen
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.078