23948sdkhjf

Swedoor klar med nyt service-koncept

Swedoor hjælper tømrermestrene, så de slipper lettere over 1- og 5-års eftersynene. Det sker bl.a. med en toolbox med beslagdele o.a.
Swedoor har på BYGGERI 14 præsenteret et helt nyt servicekoncept som retter sig mod rådgivning og undervisning af firmaets kunder, herunder især tømrermestre.

- Vi tager ud og underviser på byggepladserne og hos tømrermestrene, så de bl.a. er klædt ordentligt på, hvis der skal foretages justeringer af døre o.a. i forbindelse med 1- og 5-års eftersynene, forklarer direktør Claus Beier og marketingkoordinator Martin Jørgensen, Swedoor/Jeld-Wen

Servicekonceptet indeholder bl.a. en toolbox med de mest forekommende beslagdele og andet nødvendigt udstyr til reparation og justering af firmaets produkter.

Læs mere om servicekonceptet i næste udgave af Mester Tidende.
Kommenter artiklen
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.125