Øg sikkerheden med adgangskontrol
Med elektronisk adgangskontrol har du et godt supplement til et mekanisk låsesystem, da du med systemet kan overvåge og kontrollere trafikken igennem en adgangsvej. Den elektroniske adgangskontrol egner sig eksempelvist til et lager, kontor, lejlighed eller hovedindgang. Systemet er også suverænt, hvis du ønsker, at kun få medarbejdere skal have adgang til det pågældende rum. Med andre ord sikrer du med den elektroniske adgangskontrol fuld kontrol over din arbejdsplads, så hvorfor ikke give det en chance?
En bred vifte af fordele
Med elektronisk adgangskontrol har du et overblik over, hvem der har adgang til dine forskellige døre på arbejdspladsen. Hvis en medarbejder opsiger sin stilling, eller flere medarbejdere skal have adgang i en tidsbestemt periode, kan du nemt løbene redigere i adgangsforholdene. Desuden kan du også snildt spærre end nøgle, hvis det er det, du ønsker.
Hvordan fungerer det?
Den elektroniske adgangskontrol fungerer ved, at systemet sættes på de pågældende døre, som skal kontrolleres. Herfra kan du selv være med til at bestemme, hvordan man skal have adgang til bygningen eller lokalet – det kan enten blandt andet ske gennem brugen af en adgangskort-kode eller brik.
Hent gerne hjælp fra professionelle
Der kan være mange faktorer, der spiller ind, når det gælder valget af det rigtige sikkerhedssystem. Tøv derfor ikke med at kontakte en professionel udbyder, hvis du er i tvivl om, hvordan du sikrer en sikker hverdag. Der findes mange udbydere, der med udgangspunkt i dine ønsker og behov er i stand til at sikre, de helt rigtige sikkerhedsmæssige løsninger for dig. Hos Keypartner har de elektroniske adgangssystemer til alle behov og hjælper landsdækkende kunder, der ønsker hjælp til overvågning eller sikkerhed.