23948sdkhjf

Gør badeværelset til en god forretning, mester !

Tag hele badeværelsessortimentet med i værktøjskassen og skab mersalg
Håndklædestænger, toiletrulleholdere, hylder i brusenichen. Det er normalt varer, kunden selv køber, når det nye badeværelse skal indrettes. Men nu kan håndværkerne byde ind på det marked med den nye tilbehørsserie Reframe Collection by Unidrain.

- Når du monterer et badeværelse, ordner kunden typisk selv de sidste detaljer. Men det bliver ikke altid så pænt, når kunden selv skal bore hul i fliserne til håndklædestangen. Derfor kan du med fordel tilbyde kunden at købe tilbehøret og montere det. På den måde får du mersalg på både varer og montagen, siger salgschef i Unidrain Henrik Handschuh:

Den danske designvirksomhed har netop lanceret Reframe Collection by Unidrain. Serien giver mulighed for at skabe et harmonisk badeværelse, hvor alle detaljer spiller sammen lige fra afløbet over håndklædestangen til toiletbørsten. Ja, her er tilmed mulighed for at få en hylde til brusenichen med indbygget bruseskraber. Alt sammen i det stilrene og skandinaviske design Unidrain er kendt for.

- Badeværelset er ofte fyldt med meget forskelligt tilbehør, der ikke altid passer sammen. Her kan vores nye serie hjælpe med at skabe balance og visuel ro i badeværelset. Samtidig giver vi mulighed for at skabe et meget individuelt udtryk, da vores accessories kommer i en række forskellige overfladefarver, siger Henrik Handschuh.

Personlige badeværelser hitter
- De nye overfladefarver betyder, at kunderne kan få såvel afløb som tilbehør i rustfrit stål, en kølig sort overflade, en varm kobbertoning, et messing look eller blankpoleret stål. Så alle detaljer hænger sammen i såvel design som farve. Det nye design giver rig mulighed for at vise personlighed, og det er i særdeles høj kurs hos kunderne, fortæller Dennis Schier, indehaver af Schier Håndværker Service ApS, der er kåret til Årets Entreprenør hele 4 gange, senest i 2017:

- Der er sket et skift i de senere år. I 00’erne skulle alle badeværelser være hvide eller grå. Kunderne tænkte mere på de fremtidige købere af huset, end hvad de selv ville leve i. Nu tænker kunderne i langt højere grad på deres personlige smag, behov og ønsker. Kunderne tænker med andre ord på den individuelle herlighedsværdi. Hvis de gerne vil have et grønt gulv, så får de et grønt gulv. Folk er heller ikke så skræmte over at bruge 200.000 eller 300.000 kroner på et badeværelse. Der er sket en kæmpe udvikling. Badeværelset er næsten blevet et rum på lige linje med samtalekøkkenet, siger Dennis Schier.

Denne udvikling i forbrugsmønstret kan de udførende med fordel udnytte til at skabe merforretning, mener Henrik Handschuh:
- I opgangstider vil folk gerne have ting i høj kvalitet, der holder længere. Men de holder stadig på pengene i udbudsfasen. Derfor er tricket at tilbyde ekstra services, når projektet er i gang. Så bliver du en værdifuld sparringspartner, som gør projektet mere overskueligt. Resultatet er en tilfreds kunde, der højst sandsynligt vil anbefale dig til sit eget netværk og dermed give dig endnu mere forretning, fastslår han.
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.381