23948sdkhjf

Sådan finder du nye medarbejdere på LinkedIn

Lær at rekruttere via LinkedIn på én dag
Stadig flere rekrutterer nye medarbejdere via Derfor har DI arrangeret et kursus, som sætter deltagerne i stand til at finde de rigtige kandidater til ledige stillinger i deres virksomhed.

Kurset er et hands-on kursus, hvor du på egen medbragte computer arbejder med opgaver og øvelser, der kommer godt rundt i de mange muligheder i LinkedIn.

Efter kurset vil du blandt andet kunne:

• anvende og forstå LinkedIn som både personers branding og cv samt som database til søgning af kandidater
• beherske og forstå indstillingsmuligheder for personlig profil på LinkedIn
• vurdere hvordan du og din virksomhed bedst anvender LinkedIn til at finde de rette kandidater
• anvende avancerede søgekriterier til at finde de rette kandidater
• finde kandidater i hele Danmark
• tage telefonisk kontakt med kandidater, som kunne være relevante som jeres næste medarbejdere
- og du får en værktøjskasse med ”fire gear” til at tage kontakt med de spændende kandidater til din virksomhed.

Kurset er ledere og HR-medarbejdere, der arbejder med at rekruttere i virksomheden.

Læs mere om kurset her


Kommenter artiklen
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler
Andre Nordiske Medier

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.079