Hoffmann etablerer ny forretningsenhed
Entreprenørselskabet Hoffmann udskiller en del af virksomheden, kaldet ”Next Generation”, som en selvstændig forretningsenhed, der skal arbejde med såkaldt tidlig involvering
Torben Bjørk Nielsen, adm. direktør i Hoffmann A/S (nr. 3 fra venstre) på den årlige rekrutteringsmesse på DTU i Lyngby. I baggrunden Peter Haugaard, der er leder af Next Generation. (Foto: Torben Sigh)
”Det, som vi kalder samarbejdsblomsten, består af unge og nyuddannede, der sammen med mere erfarne skal arbejde med netop det koncept at involvere sig tidligt i projekter i størrelsesordenen op til omkring 100 mio. kroner”, siger adm. direktør Torben Bjørk Nielsen til Licitationen-Byggeriets Dagblad.
”Vi ved, at ledelseskapacitet bliver en mangelvare, og branchen vil mangle 6000 uddannede teknikere og ingeniører i fremtiden. Derfor har vi udviklet konceptet her, hvor vi tager unge og sætter dem sammen med erfarne mentorer, og de sammen udvikler projekterne på tværs. Det bliver inden for et geografisk område, der dækker Sjælland og Storkøbenhavn”, fortæller han.
Læs hele artiklen på licitationen.dk (kræver abonnement)