23948sdkhjf

Solar skifter marketingchef

Rico Priésner overtager jobbet som marketing- og konceptchef hos grossistvirksomheder fra Morten Borup.
Solar fortsætter kursskiftet. Med Rico Priésner som ny marketing- og konceptchef vil Solar tættere målet om at blive en service- og sourcingvirksomhed. Det skriver installator.dk.

- Vi er i gang med at redefinere vores position i markedet og transformere os fra ”no. 1 in technical wholesale” til en ”Sourcing og Services” virksomhed. I den forbindelse er det nødvendigt med nye kompetencer og øjne ombord, og vi er kommet til den konklusion, sammen med Morten Borup, at vores veje skulle skilles, skriver markedsdirektør i Solar Danmark, Peter Pedersen, ifølge mediet i en skrivelse til samarbejdspartnere.

Rico Priésner er tidligere marketingchef hos Saint-Gobain Distribution Denmark og har de sidste to år været konsulent med fokus på digital udvikling af forretnings- og marketingstrategi.

Original artikel: http://installator.dk/solar-danmark-opsi...
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.11