23948sdkhjf

Butik i Odense kåret som årets Brødrene Dahl Butik

Brødrene Dahl i Odense M servicerer alle kunder på lige vilkår, store som små, og så er butikken altid flot og trimmet. Det bliver butikken nu belønnet for. Butikken i Odense M er nemlig blevet kåret som årets butik blandt VVS-grossistens 54 butikker
VVS-grossisten Brødrene Dahl har netop sat navn på sin dygtigste butik. Den ligger i Odense M og gav sine 53 søsterbutikker baghjul. Kåringen som årets butik fandt sted ved Brødrene Dahls årlige lederkonference. Med kåringen følger en præmie på 22.000 kr.

- Vi er utroligt stolte af at være blevet kåret som årets butik. Men prisen er heller ikke kommet af sig selv. Vi har virkelig lagt meget hårdt arbejde i at vende kursen efter nogle hårde år. Jeg er utrolig glad for at se, at vores arbejdet har skinnet igennem opadtil i virksomheden, siger butikschef Jan Fischer.

Brødrene Dahls kundeklientel spænder fra de største VVS-virksomheder i landet til en-mands installationsfirmaer. For Jan Fischer gør det ikke nogen forskel, om kunderne er store eller små, når de handler i hans butik:

- Alle kunder bliver behandlet ens her. De får den samme service, ligegyldigt om det er en VVS’er med to ansatte eller en med 1200. Kundeservice er vores bedste marketing. Det er vores hjælp i butikken, vores mil, vores opmærksomhed samt faglige viden, der gør om kunderne kommer igen dagen efter. Vi har arbejdet hårdt på, at vi på gulvet skal være ligeså gode som det udvalg, der er på hylderne. For kunderne vægter begge dele lige højt, siger Jan Fischer.

En flot butik er ikke at kimse af

Brødrene Dahl butikkens medarbejdere i Odense M har også vægtet butikkens udseende meget højt i deres daglige arbejde. Noget som, ifølge Jan Fischer, ofte bliver undervurderet.

- Vi passer vores butik som var det en god gammeldags købmandsbutik. Hylderne bliver trimmet, produkterne fyldt op hele tiden, gangene er frie og butikken er ren. I det hele taget så sørger vi for, at butikken står kniv skarpt, for det er ikke anderledes end i en købmandsbutik. Ser det godt ud, sælger vi mere, siger Jan Fischer.

Hvad de 22.000 kroner skal bruges på har Jan Fischer og hans personale endnu ikke besluttet, men:

- Det skal være noget, medarbejderne kan nyde godt af. Det har de fortjent, siger Jan Fischer.

tøtte
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.078