23948sdkhjf

Malermester-kampagne for kvalitetsarbejde

Medlemmerne af Danske Malermestre er malerfagets superliga og det skal ny reklamekampagne banke på plads
Det eneste kunderne, private såvel som professionelle, behøver tænke på, når det gælder malearbejde. Og med et årligt budget på over 2 mio. kr. bliver der sat gang i en ny, offensiv reklamekampagne, der skal få dette budskab frem i hele landet.

- Vi vil være kendte som det, vi er. Dygtige fagfolk og eksperter på vores område. Helt overordnet bringer vi vores blå logo-M i spil. Det vil optræde i nye farver og udformninger sammen med budskaber som f. eks. Mere værd, Mesterligt og Med garanti. Vi gør det, fordi vi tror, at vores blå M har været på markedet i så mange år, at kunderne simpelthen overser det og har glemt betydningen af det, siger Ole Draborg.

- Et medlem af Danske Malermestre er "en rigtig maler". Intet mindre. Én, der leverer en kvalitet, andre ikke kan. Når kunderne henvender sig til et medlem af Danske Malermestre, kan de være sikre på at få råd og vejledning om såvel farver som den helt rigtige overfladebehandling, der holder sig smuk i mange år, og som de kan glæde sig over lige så længe, siger Ole Draborg.

Lokale kampagner

Den nye reklamekampagne adskiller sig fra traditionel markedsføring, fordi den tager skridtet videre og ikke kun benytter sig af de sædvanlige reklamekanaler. Medlemmerne af Danske Malermestre skal nemlig i høj grad selv være med til at udbrede budskaberne lokalt.

- Vores lav og lokalforeninger bliver inddraget i reklamekampagnen i stort omfang. De skal være med til at skabe synlighed overalt i Danmark. Og en del af kampagnen er direkte tilrettet lokale initiativer, siger Ole Draborg.

I går eftermiddag "tyvstartede" medlemmerne i Københavns Malerlaug den nye kampagne, da de i gården ved lavets lokaler i Amaliegade i København fik sat de nye reklamer på deres varebiler.

tøtte
Kommenter artiklen
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.078