23948sdkhjf
Del siden
Annonce

Digitalt beskedsystem i app gør ejendomsdrift lettere

Gør det nemt for ejendomskontoret at kommunikere med beboerne via det digitale beskedsystem i Scantron MultiApp®. Via appen kan vigtige beskeder, som f.eks. information om håndværkerbesøg eller driftsfejl i ejendommen, sendes direkte til beboernes smartphones.

Udløber
31. december 2028

Send beskeder til alle beboere med et enkelt klik og øg informationsniveauet i boligforeningen. Med Scantron MultiApp® kan ejendomskontoret sende digitale beskeder direkte til beboernes smartphones. Uanset om det drejer sig om håndværkerbesøg, driftsfejl eller anden praktisk information, kan kontoret hurtigt og effektivt kommunikere med beboerne.

Det digitale beskedsystem giver ejendomskontoret en nemmere hverdag og sikrer, at beboerne aldrig går glip af vigtig information. Systemet fungerer som et digitalt alternativ til fysiske brevudsendelser og sparer ejendomskontoret for en masse arbejde. Ejendomsadministratoren logger blot ind i systemet via en webbrowser på sin arbejdscomputer eller smartphone, hvor beskeder kan sendes til hele boligforeningen, enkelte opgange eller individuelle lejligheder.

MultiApp® er en moderne beboer-app til boligforeninger, der samler alt lige ved hånden for både beboere og ejendomsadministratoren.  Det er f.eks. muligt at integrere:

Læs mere om Scantron MultiApp® her.

Scantron A/S
Gammelsø 2
5000 Odense C
Odense Kommune
Danmark
CVR nummer: DK26157374

Send til en kollega

0.047