Få en nemmere hverdag med digital ordrestyring.
Få en nemmere hverdag med digital ordrestyring til din håndværksvirksomhed Mangler du det sidste skub for at komme i gang med digital ordrestyring? Eller har du tidligere anvendt et system, som ikke understøttede dine arbejdsprocesser optimalt? I dag kan langt de fleste arbejdsgange- og processer understøttes med digitale værktøjer. Med det rette værktøj til fakturering og ordrestyring, effektiviserer du din forretning og minimerer manuelt arbejde. Du får desuden mulighed for at tage flere ordrer ind – og kan dermed tjene flere penge og øge din omsætning. Mange ser allerede mulighederne og oplever alle fordelene ved at anvende et professionelt digitalt ordre- og sagsstyringssystem og er i fuld gang med at digitalisere deres håndværksforretning.
Vælg det rette system til at understøtte din forretning
Når du skal vælge digital ordrestyring, skal du starte med at undersøge markedet for de mange forskellige systemer, som der findes på markedet i dag.
Sæt dig ind i systemerne, find forskellene, bliv helt skarp på dine behov – og undersøg deres mange muligheder. Det er alfa og omega for at kunne vælge det system, som passer til netop din forretning – og dine arbejdsgange.
Hvis du vælger det rette system til at understøtte dine arbejdsprocesser, vil du kunne optimere og effektivisere din forretning, så du både sparer tid, penge og ressourcer.
Det første skridt mod digitaliseringen er, at få kortlagt dine arbejdsprocesser. Ved at kortlægge dine egne – og dine montørers arbejdsprocesser, kan du lettere få overblik over, hvor det digitale værktøj kan understøtte din forretning, optimere din tid og ressourcer.
Læs om Minubas mange muligheder og bliv klogere på, hvordan Minuba passer til din forretning og dit fag.