Nyt brand afspejler Kemp & Lauritzens digitale og grønne udvikling
Som en del af Kemp & Lauritzens strategi om at være Danmarks førende digitale og grønne teknikpartner, lancerer virksomheden i dag en ny visuel identitet med nyt logo og nye farver. Det nye brand afspejler, at Kemp & Lauritzen hver dag er med til at gøre den grønne omstilling til virkelighed.
Kemp & Lauritzen har igennem de senere år taget afgørende strategiske skridt i forhold til arbejdet med bæredygtighed og digitalisering. Det fortæller Peter Kaas Hammer, der er adm. direktør i Kemp & Lauritzen:
- De tekniske kompetencer, som vi besidder i Kemp & Lauritzen, er afgørende for den grønne omstilling, som er vigtig for os selv, og generationerne efter os. Vi er vores samfundsansvar bevidst, og derfor er det et mål for os aktivt at være med til at gøre den grønne omstilling til virkelighed, siger Peter Kaas Hammer.
Kemp & Lauritzen har været igennem en strategisk udvikling de senere år, der betyder, at virksomheden står stærkere i dag, end nogensinde. Der er høj arbejdsglæde hos medarbejderne, der leverer de bedste økonomiske resultater i Kemp & Lauritzens historie, og så indgår virksomheden strategiske partnerskaber med nogle af Danmarks største og stærkeste virksomheder.
- Vi har gennemgået en udvikling, der betyder, at tilbuddet til vores kunder, har flyttet sig i en markant mere bæredygtig og digital retning. Med vores nye brand ønsker vi at gøre det endnu mere tydeligt, at vi er en virksomhed, der gør en reel forskel. At vores mange dygtige medarbejdere hver eneste dag gør en forskel, sammen med vores gode kunder og stærke samarbejdspartnere, siger Peter Kaas Hammer.
Kemp & Lauritzen leverer løsninger inden for el, VVS, ventilation og køl, og tilbyder alt fra daglig service til store entrepriser og unikke specialer. For at lykkes med den grønne omstilling, er Kemp & Lauritzens tekniske løsninger i dag i høj grad drevet af data og digitale værktøjer. Virksomheden har knap 2.900 medarbejdere landet over, og er ejet af Axel Muusfeldts Fonden, der investerer i Kemp & Lauritzens medarbejdere, og i samfundet i øvrigt. Kemp & Lauritzen tilbyder Danmarks bedste lærlingeuddannelse, og arbejder med konkrete initiativer, der skal gøre plads til forskellighed hos virksomheden selv, og i teknikbranchen generelt.