23948sdkhjf
Del siden
Annonce

Markedsleder rykker ved normerne

unidrain® sætter ansigt på menneskene bag succesen og tager traditionel markedsføring et skridt videre.

Ny tilgang til markedsføring hylder dem, der er årsagen til unidrain®s succes. Nemlig de mennesker, der skaber virksomhedens karakteristiske og unikke markedstilgang – og senest har opfundet de unikke GlassLine brusevægge.

Personalet er unidrain®s DNA
De fleste i byggebranchen kender unidrain® – virksomheden, der på blot 10 år har indtaget pladsen som markedsleder i VVS-branchen, sat nye standarder for badeværelsesdesign og gjort op med kuvertfaldet.

Det hele skyldes nytænkning og nysgerrighed, som er grundstenene i unidrain®s markedstilgang. Og i stil med tidligere tiltag tager unidrain® nu et markant og anderledes skridt ud i markedsføringens discipliner for at promovere deres nye brusebund og serie af brusevægge. Én ting er nemlig et godt brand, et andet er menneskerne bag brandet. Dem, som hele tiden flytter grænser og udvikler nye produkter – de er årsagen til succesen, mener Unidrain A/S’ marketingchef Thomas Skov Simonsen.

– Helt fra starten har det været vores mål at fastholde en dialog med de danske installatører. En forretning, der ikke er i øjenhøjde med målgruppen, får efter min mening svært ved at levere det, som markedet efterspørger. Det handler om at tale sammen, menneske til menneske. Og netop fordi det er mennesket bag unidrain®, der skaber vores virksomhed, er det dem, vi skubber i front nu. Så vores nye kommunikation sætter ansigt på unidrain®s DNA og viser menneskerne bag vores brand, fortæller Thomas Skov Simonsen.

Hjerteblod fra første produkt
Unidrain A/S viste allerede i 2003, hvad der skal til for at blive en succes. Med nytænkning og vilje udviklede firmaet verdens første linjeafløb og startede Unidrain A/S – siden har unidrain® udviklet sig under ledelse af Peter Secher, og engagementet og lidenskaben lever videre. Så når unidrain® lancerer et nyt produkt, er det et resultat af medarbejdernes iver efter at skabe noget nyt og rykke ved normerne. Og iver er der masser af – derfor er det blevet til et væld af nye produkter og nyt tilbehør i løbet af de sidste 10 år.

Nyeste skud på stammen er de unikke GlassLine brusevægge, som er designet af arkitekt Christian Bjørn. Og allerede senere i år introducerer unidrain® en GlassLine brusebund, som giver helt nye muligheder for byggeri og design på badeværelset.


Kampagnen unidrain® i blodet blev lanceret i forbindelse med BYGGERI’14.

Unidrain A/S
Ejby Industrivej 40
2600 Glostrup
Glostrup Kommune
Danmark
CVR nummer: DK26529255

Send til en kollega

0.049